En helt vanlig dag i mitt liv.
Publicerat den

Slår in julkalendrar till Amerikanarna.
Känner att jag vart riktigt duktig denna vecka!
Sprang 7,5 km i måndags, cyklade i tisdags och igår fick jag till 40 min på crosstrainern !
 
Men självklart idag, eller inatt, sket sig allt. Sov jättedåligt, vaknade hela tiden och kunde inte ligga skönt i sängen. Tänkte på morgonen att jag hoppar över matten (som f.ö. inte ger en någonting då en bara får sitta och lyssna på rappakalja hela lektionen) för en timmes extra sömn och sedan ge sig iväg till skolan!
 
Istället stressar pappa upp mig, på 20 min har jag vaknat, duschat, ätit en totalt värdelös frukost, klätt på mig och sminkat mig. Inte ett bra sett för mig att vakna på.
Får skjuts till skolan men har glömt skåpnyckeln och alla mina böcker hemma. Är stressad till 1000 så väl på den redan onödiga mattelektionen sitter jag och nervar totalt för ingenting.
 
Slutar med att jag åker hem efter matten för då jag väl kommit ur fas funkar inget, men såklart glömde jag busskortet hemma... Får betala 40(!!!!!!) spänn för en himla bussbiljett hem :(
 
Så sitter hemma nu och skriver vykort samt slår in julkalendrar till amerikanarna.
 
Senar idag ska jag på ett litet möte till ett projekt som jag kanske får ta del av! Ska ta en springtur dit så man gör någon nytta idag.
 
Annars en horribel dag, inget funkar för mig.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?