A Non Smoking Generation
Publicerat den


Viktors underbara gastronomi på min tunnbrödrulle. Sedan gick vi på en föreläsning "A Non Smoking Generation". Faktiskt riktigt bra. Två tjejer som var där och predikade om det , och det hela går ej ut på att de vill få oss att röka, även om det i slutändan hjälper dem att uppnå deras ändamål också, men det får oss att bli uppmärksammade på de usla förhållandena som tobaksodlarna arbetar under.

Du kan läsa mera på http://tobaksbarn.se

Och angående min springtur. Gick väll inte helt som jag hoppades. Hade bytt om och allt men kända mig för att bara lägga mig ner på sängen, så la mig ner ovanpå täckena vi änden av sängen och jag var avdäckad inom en minut. Vaknade två timmar senare, drog över lite täcke på mig och sov i ytterligare två timmar. Bra jobbat av mig!
Men vår idrottslärare säger faktiskt att sömn går först ! 
Men bestämde mig för att jag även, helt enkelt, skiter i träningen idag. Mamma hade bakat en jätteglad sockerkaka och nu pluggar jag matte och kollar på Breaking Bad







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?