My Way To Marathon Fit
Publicerat den

 
Härmed accepterar jag utmaningen. Att springa Stockholm Marathon 2014.

Oktober, November, December, Januari, Februari, Mars, April, Maj, 8 månader. 8 månader att göra mig redo på denna utmaning. För mig ska det bli kul och pappa gav mig denna deal för två veckor sen.
Får en liten belöning ifall jag springer den, eller genomför skulle väll vara det rätta ordet.
 
Så gjorde en liten ny kategori där jag kommer försöka hinna med att lägga upp min träning i och med att jag använder RunKeeper (magnifik app). Både de bra och dåliga dagarna kommer mina sumemringar komma upp.
Men jag kan inte beskriva hur glad jag är för att ha sprungit de 5km jag just sprang. Senast jag sprang så långt var nog Vårruset 2011 tror jag.. Gick nog tillochmed det.
 
Men jag hoppas ni hejar på mig och önskar mig lycka till i min utmaning!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?