Pärlemorskimmer i all ära
Publicerat den

 
 
1.// Ebba som tyckte hon skulle ha något grönt till maten också. 2.// Äpple och Jordnötssmör till efterrätt, mums!
 

Blev lite plugg med Twyla efter skolan, vi shoppade även lite bling för insparksfesten. Träffade Ebba på bussen hem och jag följde med henne och vi fotograferade lite och gottade oss. Vart hemma nu och jobbat lite med "Min story" för EF. Jag vill vara/är EF Ambassadör. Ingår även då att skriva lite om sitt år och sådant så jag håller på med det. Även uppdaterat min sida lite där blivande studenter kan kolla. Bara saknar america så mycket att jag måste få lite america feel från något! 
 
Saknar verkligen alla där så mycket som det bara går. Svårt att vara ifrån mina bästa kompisar, folk som jag på ett år kom så nära folk att det inte går en dag här i Sverige utan att jag tänker på dem!
I belong in america
 



ViÄrJuVänner

Vad tycker du om din klass hittills?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?