Sakta vi går genom stan
Publicerat den

 
1.// Twyla, jag och Annie med våra nyköpte croissanter. 2.// The Croissant 3.// Annie med croissant.
vi gillar croissanter
 

Jag, Hannah, Annie och Twyla gick runt i staden efter skola och kollade runt efter lite partajkläder till våran inspark. Köpte biljett igår och temat är "Söder om Havsytan". Jag vill ha en fin skjorta med fiskar på. Jag gillar fiskar. Haha.
Men mycket paljetter blir de för de andra, mermaids-aktigt skulle jag säga.
 
Köpte en underbart söt skjorta idag och en oversize tröja perkeft till tights en dag man inte orkar så mycket.
Men jag scorade inget till insparken, som är nästa fredag. Och ingen ide att försöka efter skolan imorgon eller torsdag för då har man ju president besök. Självaste Obama ska strosa runt på gatorna i Stockholms stad. Finbesök.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?