Todays Workout
Publicerat den

Regn, regn och återigen regn. Dagens absolut påtoppväder.. Nej så var det nog inte. Dagens riktiga ruggväder och sena hemkomst efter ett utvecklingssamtal fick mig inte så sugen på att springa ute.
 
Blev till att springa på bandet inne. Men det var så frustrerande! Jag hade ingen aning om vad jag skulle titta på. Vi ahr fönster men klockan var närmare åtta så det var mörkt. Så man såg ingenting, och lampan gav en strange spgelbild av en själv. Så jag led igenom 20 minuter kan jag säga.
Fick nästan ont i ögonen. Och jag var så taggad idag på att träna för att bli av med min frustration så byggdes den bara på.
Men körde lite fys på det. Vilket itne hjälpte för jag insåg hur svag jag är. Jag skulle vilja börja på ett riktigt gym så man kan använda de olika maskinerna de har och verkligen bygga upp och få en stark kropp!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?