Veckans Utmaning med Wargen
Publicerat den

Någon som inspirerar mig mycket är Ida Warg som driver en fitness blogg. Varje måndag så har hon en så kallad "Veckans Utmaning", jag har försökt klara av den några gånger tidigare men den här veckan ska jag ge mig in i den på riktigt!
 
 
Idag fick jag fem minuter och fyra sekunder totalt. I jagvetintehurmånga omgångar. Det där var inte min grej. Och mina ben är trötta kan jag säga!

Använder mig av iphonens tidtagarur och benen verkligen skakar de sista sekundrarna för varje gång jag kör. Och när jag trycker på stopp så kan jag inte hjälpa att bara falla ihop. Men skönt att veta att jag har fem minuter fixat redan, då är det bara 15 min kvar...
 
Med hjälp av Ida utmanar jag även er också! 20 min totalt denna vecka.
Länk till hennes inlägg här






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?