Brandy Melville
Publicerat den



Så söta saker. Något utav det jag köpte är här ovan. Älskar bandeu toppen och hur den är gjord i ryggen. Samt en liten topp.

Hemma från San Diego nu, haft en riktigt kul helg där!

Igår så cyklade jag och Cindy till OB (ocean beach) för att äta på OB Noodle House. Var så gott! Och vi lyckades lura i bartendern att jag var född 92 (alltså 21+ år) och beställde öl och sake. Gillar inte direkt något av det men var väll kula att gå för 21 en kväll, även fast bartendern såg lite skeptisk ut. Haha.

Om någon timme så kommer Hannah och plockar upp mig. Vi ska till the Grand Canyon! :D
Ska bli så kul jag, hon, hennes mamma och hennes pojkvän från Tyskland som är på besök ska fara dit.
Kommer hem imorgon kväll igen.
Får hoppas det blir några härliga bilder! 



vilda

omg den vita är ju så jääääääääääääääääääääääääääävla snygg



URL: http://vilda.devote.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?