San Diego
Publicerat den




Kan ju säga att första dagen ej vart till besvikelse! 
Vi sprang imorse till yogan (4.5km) och det i Cindys fart, hon springer på lite kan jag säga. Jag avled nästan.
Yogan var något bland det svåraste jag gjort. Och det var en halv "hot yoga" så var varmt inne i yoga studion vilket gjorde att svetten bara rann!

Sen sprang vi till något som hette Olive Cafe och avnjöt något gott.
Så mycket ställen här erbjuder nyttiga och goda saker. Och till bra pris!

sen har vi legat på stranden, dvs tills jag gav upp då jag blivit en total kräfta.
Men det blir en fin bränna senare :)
 
Snart blir det cykling till sushi och sedan "hot vanför yoga" efter det. Ska bli spännande då jag inte har någon aning om vad det innebär.

Kanske märks att jag absolut älskar San Diego.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?