En dag med allt och lite till
Publicerat den




Idag har vart en av de där riktigt bra-iga dagarna som sker ibland. 
Börjar med första dagen i nya skolan vilket i sig självt var ganska så långtråkigt men att kolla in en nya kamrater för de närmsta tre åren och starta detta äventyr som jag hoppas Stylist linjen kommer ge mig var riktigt kul!

Sen en efterlängtad lunch med Sofia och Mathilda, jag och Sofia shoppade även loss lite på DM retro. 

Sen såklart, höjdpunkten på dagen då vi slog oss ner i soffan ett gäng tjejer och fick se Twyla, både i soffan bredvid mig då och i tv-rutan, gå vidare i Idol med en guldbiljett. Yay. Go #idoltwyla
Ingenting vi inte redan visste men ändå var ögonblicket då hon sjöng och juryn gav henne guldbiljetten så jävla dyrbart. 

Så nu kan jag gå till sängs längtandes för imorgon, med lyckan av att några bra inköp skett idag och med en riktigt stor stolthet för min underbara vän Twyla! Natti






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?