Första dagen i skolan!
Publicerat den

jacka - dm.retro / byxor och blus - h&m / väska - urban outfitters / skor - minnetonka
 

Idag var första dagen enligt schema vilket betyder att varje lektion börjas med en genomgång av kursplanen, fick lite matteböcker och dylikt. Var barnvakt efter skolan också hos en familj jag kommer vara barnvakt nu hos 2ggr i veckan, fick dem via Nanny.Nu. De verkar så mysiga och det är nära från min skola :)
 
Imorgon börjar vi klockan tio och kommer ha en genomgång i hur vi sak sköta vår praktik. Redan nu i ettan har vi praktik en dag i veckan, en av anledningarna jag valde just stylist linjen på G2. Men vi förväntas ha hittat en praktikplats redan till nästa torsdag!  Men det är väll bara att leta på.
 
Och sen får vi även våra skoldatorer imorgon, chromebooks från toshiba... Får se hur det går. Min livslånga datordröm om att få ha en Mac i min ägo får väll vänta lite till...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?