Dark Paradise
Publicerat den

 Jo jag älskar ju Lana.
 
 För vissa kanske det verkar som att mitt liv bara går mer och mer utför, men jag börjar äntligen känna att jag fattar detta med livet och vad jag vill göra med det.
 
Efter sommaren slutar jag på Södra Latin. Känns som att skolan tagit själen ur mig och mestadels av tiden är jag deprimerad/stressad pga/över skolan. Enda tiden jag känner att jag är mig själv är på mina besök i USA då jag slipper tänka på Sverige och mitt liv här.
 
I April ska jag äntligen tillbaka, igen. Tiden kan inte gå långsammare.
 
Men efter sommaren slutar jag på Södra Latin för att börja någon annanstans. Vet ej riktigt vart än men tankarna går mot Gustavsbergs Gymnasium och deras Stylist linje. Tiden får avgöra.
 
Nu får jag försöka njuta av sista tiden och inte räkna dagarna allt för mycket tills April.
 

 
Jag älskar självklart alla mina här






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?