Kern River
Publicerat den










Så i torsdags åkte jag upp til Kern River med Darcie och hennes två döttrar Hannah och Taylre. Stället vi kampade på hette Corral Creek och var underbart vackert. Det var fem andra familjer där som Darcie kände och det var supertrevligt att hänga med dem. 

Men vi hikade lite, chillade vid floden. Fick lite sol (bränt näsan :( ) då vi var ute heeela dagen, så skönt då det bara var ca 25-30 grader där istället för havasus 40.

Vi gjorde smores en av kvällarna med alla barnen och det var utsökt, eller i alla fall efter den första, kände mig lite illamående vid tredje haha.

När vi åkte hem idag så tog Darcie mig upp igenom Kennedy Meadows. 9200 feet över havet på slingriga vägar var lite darrigt men utsikten gjorde det allt värt!

Kom hem vid kl 18 och har duschat, tagit fotbad, packat ur och tvättat mina kläder.  Nu ska jag sova. Chiao






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?