tagga, tagga, tagga
Publicerat den

ÅÅh sitter här hemma i vintervädret med en hemsk förkylning.
 
Men taggar något tusen inför USA som sker om sisådär 21 DAGAR! 3 veckor kvar tills varma Lake Havasu.
Ska bli jättekul för dagen efter jag kommer dit så ska jag och Cindy åka till San Diego i 4 dagar. Morgonyoga, springturer på baywalken och sena vinkvällar på segelbåten i Mission Bay.
 
Men ska beställa hem dessa springskor i alla fall. Ett par bikinisar ligger redan och väntar på mig där i mitt andra hem som jag beställde från Victorias Secret för ett tag sen. ;)
 
Men nu innan jag åker så håller jag på för fullt med att planera vad jag ska beställa hem dit. Allt är ju så underbart mycket billigare där på andra sidan atlanten! Speciellt träningskläder och skor. Och jag har verkligen kommit i en träningsfas (eller förhoppningsvis är det väll inte en fas) och då är det så himla peppande med fina träningskläder! Även fast det är lite svårt att hitta snygga springbyxor osv som ej är enfärgade. Vill ha något snyggt mönster eller så. Någon som vet en bra hemsida eller ett bra märke?
Men skor. ÅÅh, har checkat in ett par springskor jag ska köpa men vad kul det är att titta på Nike's och New Balance's fina skor. Tycker de är så tuffa.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?