Looking forward to..
Publicerat den

När jag sitter hemma en regnig dag som denna, helt snuvig och med huvudvärk tänkte jag att jag kan muntra upp mig själv med en "Jag ser fram emot lista".
 
Jag ser fram emot...
  • Att få mitt körkort. Om alla håller tummarna så är det inte allt för långt kvar. Friheten är nära.
  • Att ha Stockholm Marathon överstökat. Vet inte vad jag gett mig in på. 42 kilometer. Nej det pratar vi inte mera om punktslut
  • Att åka till USA. Idag om en månad så åker jag till USA igen, gud vad jag älskar det landet och mina nära och kära jag har där borta. När jag åker nu i Juni så blir det tredje gången jag åker tillbaka och besöker dem. Och det på mindre än ett år!
  • Att börja skolan. Ja, jag ser fram emot skolan. Efter sommarlovet ska jag börja på G2 och deras stylist linje. Är så otroligt exalterad över det! ´Tror och hoppas på att jag kommer stormtrivas där. Ja, nu är det ju bara 16 skoldagar för mig dvs 34 lektioner.
  • Vampire Academy. Läst böckerna? 7de juli kommer filmen ut. Få se ifall den håller måttet.
  • Åka som au-pair till Australien. Självklart är detta långt borta i tiden, minst tre år då jag ska göra det efter gymnasiet. Har länge velat åka som au-pair och viljan att åka till Australien som det har på senare tid växt fram. Har börjat kolla mer och mer på det, letat info och så. Att åka till Australien kanske inte är så krångligt som jag tidigare trott? Visst, det finns inte ett tiotal organisationer som kan hjälpa en med hela processen som om jag skulle åka till t.ex. USA men det finns ganska bra guider till hur man går till väga. Men är som sagt 3 år tills dess och mycket kan ändras på tre år.
  • Åka som au-pair till USA. Jo efter ett år i Australien så är ju min plan att vara au-pair i USA ett år. San Diego rättare sagt. Vill ju i framtiden slå mig ner där borta på andra sidan atlanten.
 
Lite av det jag just nu ser fram emot ska hända i mitt liv. focus on the positive
 
hug some pugs

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?